Hamileliğim şuanda 35+2 hafta , geçenlerde doktora gittiğimde az sancım olduğu için adalat diye bi ilaca başladık yanında magnezyum da kullanıyorum bu arada ama adalatı kullandığımdan beri ellerimde uyuşma ve sanki kaynar suya sokmuşum gibi yanma var bu durumu yaşayan var mı ?
Ya da hamilelik döneminde bu normal mi?
Yüksek tansiyon ilacı diye geçiyor ve hamilelikte kullanılması önerilmiyor kullanma talimatındaki yazıya göre .
Kullanan var mı bana yardımcı olabilir misiniz ?