Bengo Kızlar böyle bir olay varmış sizin cinsiyetler nedir kalp atışları neydi çok merak ediyorum 14. haftadayım 2li taramada 168 çıktı bizim cinsiyet belli değil hala çok merak ettim yaaa
bsrablc Bengo 169du 149 da olablr geçmiş zaman hatırlamıyorum 😅 ama hafta hafta internetten bak kalp atımı fazlaysa kız düşükse erkek diyorlar benim haftaya göre fazlaydı kız 🌸
KurabiyeninAnnesi123 Bengo bu doğru değil herkes herseyi söylüyor şaşıyorm bu insanlara🤦🏻♀️ doktorunun cihazı iyiyse 12 haftalıkken cinsiyet öğrenile biliyor canm kizimi 12.hafta da kesin öğrendim değişmez cinsiyet partini yapa bilirsin demişti doktrum
Sainmizgin Benim bildiğim kadarıyla 12 haftalıkken öğreniliyor cinsiyet sizinki biraz nazlı bebekmi 😂
Sainmizgin Bengo sağlıkla gelsin canım kuzucuk benimde 168 çıktı ultrasonda bakalım cinsiyeti ne olucak ama ben oğlum üç aylıkken öğrenmiştim oğlum 6 yaşında 9+3 olduk bakalım bu bebiş ne olucak ilkinde bu kadar meraklı değildim 😂😂
bsrablc Bengo yani bende bu teori her ne kadar doğru bilemiyorum ama doğru çıktı ben okumuştum ve cinsiyeti öğrenene kadar bütün herşeyi denedim 😅😅