HaticeKaplan1 Hamilelikte uyuz hastalığı geçiren varmı 22+5 deyim vücudumun belli bölgelerinde kaşıntı var ve uyuz hastalığına kapıldığını düşünüyorum Buda beni çok tedirgin ediyor bilgisi olan var mı
Ozlem_032 HaticeKaplan1 ben varım böyle kollarım bacaklarım ve ayaklarım kaşınıyor kasidigim yerler Tomurcuk tomurcuk oluyor ama uyuz da diyemem hastaneye gittim kan ve idrar verdim temiz çıktı 38+1 haftalık hamileyim
Tugbakomur HaticeKaplan1 hamilelikte şükür geçirmedim ama öncesinde geçirmiştim Allah yardımcın olsun çok zor bişey ben çok zor atlattım özellikle geceleri kaşıntı başlıyo uyutmuyo😏genelde göbek kısmı genital bölgede kaşıntı yoğun oluyo
Temmuzmucizesi26 HaticeKaplan1 bende uyuzum sandım ama hormonlardan dolayı kaşıntıymış gebelik koleztazı olabilirsiniz mutlaka kan idrar verin ben deli gibi kaşındım geceleri özellikle ağlardım artık kaşınmaktsn doktor bir şey yapamadı uyuzda değildi uyuz sandım çok korktum ama uyuz olsam böyle çabuk geçmezdi 15 gün sürdü
HaticeKaplan1 Temmuzmucizesi26 Temmuzmucizesi26 bende de kaşıntı oluyor ama aşırı yoğun değil bir yandan da düşünüyorum uyuz olsam eşimde çocuğumda olur diye ama onlarda da birşey yok