gonulmusic valla önceki hamileliğimde 21. Haftada açılmam olmuş rahim ağzında karın ağrısıyla gittim hastaneye kadın doktora bile yönlendirmedi beni neyin var dedi karnım çok ağrıyo dedim bunun için mi geldin dedi tersledi. Pardonda hamileyim doğum mu yapmam lazım illa ilgilenmeniz için dedim doktor yok dedi bakamayız dedi aşırı sinirlendim ağrıdan ayakta duramıyodum benimle kimse ilgilenmedi bende ilhan varank hastanesine gittim 3 cm açıklığım varmış düşük oldu ne yazık ki