Selam kızlar sonunda bende yavrumu kucağıma aldım burda hep okuyordum doğum hikayelerini ve hayal kuruyordum bende kızıma nasıl kavuşacam diye 🥰
14 Nisan da sabah 7 de suni sancı verilmeye başlandı 3 kere 4 saat aralığı ile suni sancı verildi 3. Suni sancıda baya ağrılarım çoğaldı ve sertleşti gece 3 civarı suyum geldi sancının etkisiyle ve ebeler baktı dediler 3 cm açıklık var pazartesi öğlene anca doğar isterseniz epidural yapabiliriz dediler tabiki bende güç kalmayınca ve dayanamadığım için artık direk tamam dedim epidural takıldı bir şekilde 20 dakika da etki edecek dediler nst çekilirken 20 dakika doğmadan açılmam 10 cm olup meleğim dünya ya geldi saat 06.16 da 🥰 bu kadar çabuk olacağını bilseydim tabiki epidural taktırmazdım o ayrı konu 😄 her zaman duamı su gibi hızlı doğum yapabileyim diye etmişimdir biraz sancı kısmı uzun olsa da doğum anı gerçekten su gibi geçti 😊 Rabbim hamile olan yavrusuna kavuşmayı bekleyen tüm kardeşlerime kolay ve hızlı doğumlar diliyorum ❤️ bizim de hikayemiz böyle 🌺