Eylul41 merhabalar, bende rahimde derin perde ile histeroskopi oldum. Doktorum rahim şekli çok bozuktu (Y şeklinde) sonrasında belki ikinci bir düzeltme gerekebilir demişti. Bir süre sonra ikinci operasyon için kararsız kaldı ama rahimle çok fazla oynanmaz böyle deneyelim dedi. Şuan 30 haftalık hamileyim. Ancak daha önce operasyon geçirdiğim için ve rahimde şekil bozukluğu olanlarda zaten rahim ağzı yetmezliği olma ihtimali yüksek olduğu için serkşaj oldum. 7 aydır yatıyorum sürekli. Operasyona gelirsek benim için çok çok kolay geçmişti. Sonrasında hiç ağrım sızım olmadı. Kanamada da yalnızca iki gün minik kahve leke şeklimde geldi. Ama bu tarz operasyonlarda doktor çok önemli, tecrübeli bir hekim arayın bulun derim