Kızlar selam, 38+4 deyiz. Doktorum kendini yor bol bol yürü artık ne zaman gelirse kabulümüz dedi. Şu an baldırlarımdan kasıklarıma doğru adet başlangıcında yaşadığımız ağrı gibi bir ağrı dalgalanması yaşıyorum. Özellikle kasıklarda çok baskı hissediyorum ve bebeğim aşırı hareketli şu an. Doğumla ilgili olabilir mi normal mi? Bilgisi olanlar cevap yazabilir mi ?? Teşekkürler şimdiden