Merhabalar arkadaşlar sizlere bir sorum olacak Benim bebeğim doktorum 26 ci haftadan beri baş aşağı demişsin en son Nisan basinda yine kontrole gittim ve yine bas aşağı demişti bu gün 33+3 günlük üz ve bu gün kaşık bölgem ve ilk sezaryen yerimde bebeğimin hareketini ve biraz biraz ağrı hissediyorum normal mi acaba sizce erken olma olasılığı nedir bu durum da