Merhaba arkadaşlar bugün bebeğim için ilk alışverişimi yaptım. Büyük bir alışveriş oldu. %80 Kitikate markasından tercih ettim. 0 3 ay olanlar bana biraz büyük geldi. Kalıplar genel olarak büyük mü? Kitikate marka kıyafetler kullanıp memnun kalan ya da kalmayan var mı ?