elifodabasi35 Bugün kontrolümüzde bebek 1400 gr 29 haftayla uyumlu dedi doktorumuz ama okuduğumda asagı yukarı bu şekilde sizin bu günlerde nasıldı kilo durumu ?
Uykusuzanneee elifodabasi35 aynı durumdayız 30+5 ama 29 haftaya uyumlu 1420 canım 41 cm canım doktorum anne baba minyon olduğu için normal diyor bazen geç döllenmeden kaynaklı olabilir de diyolar önceden çok kafama takıyordum ama artık takmıyorum sağlıklı olsun yeter
Hamisbayan elifodabasi35 benimde gerilik vardı aynı haftada yani gerilik demedide 29 la uyumlu dedi doktor normal dedi anne baba minyon dedi her bebek aynı olmazmış 33+3 te 2200 olmuştu yakalamıştı yani çok stres yapma oyüzden bazı bebekler zayıf olabiliyor hepsi aynı kiloda irilikte olmaz içini ferah tut 2-3 hafta geriden gelmediği sürece sıkıntı yok ayrıca gelişimi durmadıysa da sıkıntı yok kilo alır😊
izobellaaa-_- 29 haftalık iken 1630 gram 41 cm idi bana da 30 hafta ile uyumlu dedi ama daha önceleri böyle kilolu değildi bana daha zayıf gibi geliyor bakalım ne olacak
Ytsnzy İlk gebeliğimde benim kızım da 3 hafta geriden geliyordu ama doktorum her zaman minyon bi bebek olacak bir sıkıntısı yok diyordu anne baba minyon olunca normalmiş 2450 gr doğmuştu bir sıkıntı olmadı sağlıklı olmuştu çok şükür hemen yanıma alabildim
Hayalperest98 Benimde ultrasonda hep 1 hafta geri gözüküyordu gelişimi doktorum 3 buçuk gösteriyor ama daha az bence kilosu dedi ve 4 kilo doğdu ultrasona çok takılmamak lazım bence sağlığı suyu iyiyse kilo çokda önemli değil bence
144355 elifodabasi35 Biz de 30+1 de 1400 denildi ama dr dan olumsuz birler duymadım. Boyu veya bel, kafa gibi ölçümler nasıldı ?
Asya2312 Korkmayın bebekler her hafta aynı kilo almaz yada aynı gelişimi göstermez gebelik ler de 1 2 hafta geriden yada ilerden gitmesi normaldir doktorunuz geriden geliyor gelişimi geri kalmış bu bir sorun demediği sürece korkmayın
Zeyasln elifodabasi35 31+0 dün gittim 1662 gr 39 cm Bi kaç gün geri dedi sizinki daha iyi gibi gözüküyor bu durumda 😅 Eman her doktor farklı konuşuyor zaar anlamadım
2727dfne elifodabasi35 benim bebegim 2.200 dü 35 haftalıkken 37 de gittim 3200 olmuştu size tavsiyem şu zamanlarda ckk takmayın son haftalarda cok iyi kilo aldırabilirsinizz her gece yataga girip sut icip yatın sütlü dondurma muz ceviz boll kaşar cok güzel kilo yapıyor
Melek2023 elifodabasi35 Aalahin izniyle korkmayin birsey olmaz,sadece minyon bi bebek olur. Benim 2 bebegimde de 1-2hafta gerilik vardi. Devlet korkutuyor ama ozele gidince rahatlamistim. Gayet sagliklilar
Sadeceanne2 elifodabasi35 olsun düşük kilo doğsa da bişey olmaz ki o kadar hızlı kilo alıyor ki güzel bakarsan doğduktan sonra
144355 elifodabasi35 hic belli olmuyor bazi bebekler cidden Son haftalarfa da guzel kilolar alabiliuorlar yada dogduktan sonra da cok hizli toparlanabiliyorlar. Onumuzdeki pazartesi kontrolumuz var ben de cok merak ediyorum kac kilo aldigini 🥺🥰