Sinemsu34 İlk gebeligim 17. Haftadayım baş ağrısı var siddetli tansiyonumu bakiyorum 10_5 bu durumu yaşayanlar neler yaptılar acaba
Misal5 Sinemsu34 benim gebeliğin başından beri çok düşük, bi sıkıntı yaşamadım sadece bazen mide bulantısı olur hemen yemek yerim