Hshfhfnn Mrb kızlar 2 ay 17 günlük bebeğim var Martın 20 sinde adet oldum Nisan ayı daha olmadım kornuyorum gebelik olmasın diye ama adetim gecikti bı yandan korkuyorum bı yandanda bişey yoktur diyorum hiç başınıza geldim böyle bişey
Ezgisrerkli Hshfhfnn Emzirmeyle bağlantısı var mı ki adet olmanın ? Bende bilmiyorum bekliyorum ama gelen giden yok, korkuma kaç kere test yaptım