Kızlar geçen hafta 6haftalik hamile olduğumu öğrendim,doktor kese var iyi görünüyor dedi.Haftaya gel kalp atışına bakaylim dedi bugün gittigimde kalp atışı yok bir hafta geriden geliyor dedi.Tekrat haftaya gel duruma göre kürtaj yapbilirim dedi bu durumu yaşayan varmı acaba