Kızlar ben yaklaşık 10 haftadir sadece 1 kilo aldım çok kilo aldığımı düşünerek sürekli bir şey yemeyi bıraktım midemde küçüldü yemek yiyorum ama daha az yiyorum bana hep bu haftalarda kilo alırsın denildi açıkçası korkmaya başladım 7. Ayın icindeyim ama acaba bebek kilo alıyor mu almıyor mu diye düşünüyorum ister istemez normal mi sizce