Muzuriko Merhaba kızlar💃 Eskişehir de eşiyle birlikte doğuma giren var mı Anadolu hastanesinde eşlerin doğuma giremediğini öğrendim açıkçası ben eşimin yanımda olmasını istiyordum sizlerin tecrübeleriniz neler?