Aytlkya sağlıklı olsun da hepsi boş aslında. Sadece biraz etrafın dediğine takılan biriyim malesef. Göbeğin niye yok niye yok insanın psikolojisini bozuyorlar zaten zor dönemden geçiyoruz. Bunların çoğu da bu dönemden psikolojiden geçmiş insanlar hemde