Ulker777 inan ilk le alakası yok 2 doğum yapmış biri olarak söylüyorum her seferinde aynı duyguları yaşıyor insan korku,heyecan,merak hepsi oluyor güzel şeyler düşün sadece bebeğini kucağına alacağın ana odaklan o zaman herşey geçiyor sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰