Kızlar allah rızası için bilgisi olan yazdın moralim bozuk 6 haftalık hamileyim üç gün önce aniden elim kadar kan geldi doktorum proluton iğne yaptırdı kanamam ilk günki gibi olmadı sonra rengi kahverengi gibi 4-5 damla geliyor ağrım vs hiç yok doktor ipneyi üç günde bir yap dedi neyse bugün doktora gittim kesen düzensiz ve rahimde kanama görünüyor pıhtı da görünüyor dedi bi hafta sonra gel o zaman belli olur dedi
Ama kanamam ilk günki gibi değil ağrım da yok pıhtılı kanamam da gelmiyor
Bu şeklde olup düzelen var mı