Sevmbiln Canım üzülme allahtan umut kesilmez umarım en yakın zamanda buraya güzel haberlerini yazarsın ve bebeğini kucağına alırsın hakkında hayırlısı❤️
surmene-1967 Lavinya_16 canım benim üzme kendininaynısı benim başıma da geldi sımdı tekrar hamileyim her şey Allahtan sağlıksız bi bebekti denek ki tekrar olur
Medos123 Lavinya_16 Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur 🙏 Rabbim en kısa zamanda kucağınızı doldursun inşallah
Lavinya_16 Ozeeer Sukoo33 hiç kanama ve lekelenme olmadı sadece rahimde batma gibi bi ağrım vardı başka hiç bir şikayetim yoktu. Ordan çıktıktan sonra 2 doktora gittik malesef kalbi durmuştu 😢 8 haftalıkken kalbi durmuş ben 10+6’ya kadar başka belirti yaşamadım
Sukoo33 Lavinya_16 kanama olmadımı benım bebegımın kalbı durdugunda kanamam olmuştu eger olmadıysa baska doktora görün bence