Bugün rahimde ve kasıkta batma şikayetiyle doktora gittim, bebeğim büyüdüğü için ağrı olduğunu düşünürken kalbinin durduğunu öğrendim 😭 doktor hemen kürtajla alabiliriz dedi kendi doktorum çarşamba günü hastanedeymiş çarşamba gitmeyi tercih ettim 😭 ne yapayım kızlar akıl verin 😭😭 10+6’ydı bugün