sevdicek93 kanaman,sancın falan yoksa korkma ALLAHIN izniyle birşey yoktur .hamilelikte belirtiler zaman içinde değişebiliyor .şuan 16 haftayı geçtim ama çok şükür vücudumda ki kuruluk dışında hamileliğe dair hiç bir belirti Yok ve bebeğim sağlıklı çok şükür .YARADANA güven ,teslim et kendini ve yavrunu ve stres yapma ,stres hamilelikteki en tehlikeli şey .RABBİM yavrularımızı sağlıkla sıhhatle kucağımıza almamızı nasip etsin İNŞALLAH 🙏❤️