Lalaydnn transfer işleminde önemli olan rahat olmak asla stres yapmamak ve vücudunda belirti aramamak. İlk iki transfer imde o kadar dikkatliydim ki yürümeye korkardım yatağa bağlı kaldım hep bi belirti aradım herseyi takar oldum negatif aldım üçüncüde artık tecrübeliydim ilk gün uzandım saat başı kalktık on dakika yürüyüş yaptım ikinci günde daha fazla arti üçüncü günü nornal hayatıma dönüp beşinci günü kurban kesildi onca kilo kurbanı ayarladım kafam rahattı nornal hayatıma döndüm sadece ağır kaldırmadım ve rahim kasmasi yapmasın diye kahwe içmedim o kadar. Rabbime şükür ikizlerimi doğurdum. Ondan sana tavsiyem rahat ol bolcana yürüyüş yap bol bol su iç yatağının altında hep bi yastık olsun uyurken dahi ve sol tarafa doğru uyu. İnsallah çok güzel haberler alırsın insallah