Seyhan000 Kızlar 12+2 geçmiyor asla baş ağrım 5 gibi başladı açlıktandır dedim yemek yedim yok geçmedi ayaklarım üşümeye başladı sonra parol içtim ayaklarım ısındı zar zor ama bu saat oldu hala geçmiyor baş ağrım ne yapacağım acile gitsem bi fayda eder mi ?
Hasadser Seyhan000 çok şiddetliyse acile görün mutlaka tabiki ister istemez bebekte etkilenir parasetamol grubu serum yaparlar rahatlatır seni inşallah
zeynep_c Seyhan000 ensene buz koy 20 dakika üstüne yat sonra bir dula gir saçlarını çeke çeke masaj yap. duşa giremezsin ayaklarını ılık suya sok. 💗 hamileliğin ilk başlarında oluyor o baş ağrısı enseden giriyor çok şiddetli olabiliyor bazen ama diğer aylarda geçiyor 🩷
Ozgednc Seyhan000 bende persembeden beri ölüyorum baş ve ense ağrısından acile gidip serum taktırdım tansiyonuna baktır mutlaka. Bı kan idrarda ver. Hala agriyo geçmedi dayanamicak hale gelince parol içiyorum 30 haftadır bikere icmemistim. Soğuk uygulama yap bide ağrıyan yerine o inanılmaz rahatlatiyo ben o şekil yapıyorum hatta şuan ensemde yeşim taşlı soğuk masaj aletiyle duruyom 😓
Seyhan000 Ozgednc çok geçmiş olsun canım ve de çok teşekkür ederim umarım hiç böyle sorunlar yaşamayız😬🧡