Kaktuscekirdegi ben sordum muayene sonucunda açılma falan var mi diye yok dediler ama sancı çıktığı için heran açılma olabilir diye yattım 2 gün o iki günde ne iğne vuruldum nede ilaç kullandım sadece nst şuan evimdeyim ne sancı var ne bir şey sadece çok nadir arada olup geçen iğneleme var oda bu haftalarda normal artık bilmiyorum ne yaşadım o zaman 🥴🥴