ilkografya çok ağır kaldırmayın bir de eğilirken öne doğru değil çömelerek eğilin. Yorgunluktan bir şey olmaz ama dinlenmek bebekleri mutlu ediyor benim bebeğim yorulunca az hareket ediyor. Ben de gurbetteyim kimsem yok duvar, cam, mutfak dolapları, dolaplar kapılar, tuvalet banyo her şeye kendim koşuyorum eşim tatil günlerinde yardımcı oluyor. İşlerimi küçük küçük planlayarak yapıyorum bir gün buzdolabı ve erzak dolabını sileceğim, bir gün mutfak dolapları, bir gün yatak odası duvarı vb. şeklinde böylece çok yorulmuyorum yaparken de sık sık dinlenip bir şeyler yiyorum sorun yaşamadım. Bir de kaçıncı haftadasınız eğer erken haftalardaysanız dikkatli olun erken doğum filan olmaması açısından.