Mayaaa34 Kizlar arkadasimin doguma yakin gelmis sutu benimde 15 gunum var bugun dusta sıktım gelmedi acaba sutum olmicakmi cogu kisinin dogumdan once geliyormus sanirim birde proklaktin yuksekligim vardi benim sutum olur saniyordum🙁
Sermec27 Mayaaa34 doğumdan önce hiç gelmedi Sezaryen oldum oğlumu yanıma getirir getirmez hemen sütüm geldi 22 ay emzirmistim oğlumu daha da emse emerdi de ben kestim çünkü sadece meme bağımlısiydi hiç yemek yemiyordu herkesin doğumdan önce gelecek diye bir şey yok 🥰
neanladinyurdagull Mayaaa34 7 ay itibariyle sütüm akıyordu 8 aylıkken artık havlu koymaya başlamıştım.İlk doğumda da ikincisinde de aynı şekilde hamileyken geldi
Semanurr0 Mayaaa34 Mayaaa34 Son haftalara doğru sıvı birşey geliyor bende acaba süt mü diye sıkıp bakıyordum gelmiyordu sen sıktın da gelmedi diye sütün olmicak diye birşey yok ben doğum yaptım daha cataldan inmeden yatarken bebeğimi ebe göğsüme tuttu ve emzirtti direk de sütüm geldi Allah in izniyle bebeğin emmeye başladıği anda geliyor gelmez psikolojisine sokma kendini canım ❤️
07Tugce Mayaaa34 bebek emdikçe gelecek belki ilk başlarda öyle foşur foşur süt olmaz dedi ebe en çok 9 günüm var benim de gelmedi ama.bu gelmeyeceği anlamına gelmez 🌸kendinizi olumsuza sartlandirmayin
Cnn123 Sakın sen başka insanlara bakma en geç doğumdan 72 saat sonra gelicektir o yüzden hiç strese girme geleceğini ve olacağını bil kendinede boşuna stres yapma