3 hafta önce vakumlu kürtaj oldum. Bir hafta sonra kontrole gittim sorun yok dedi. Sürekli damla şeklinde kan vardı ama 5 gündür ıslaklık hissedecek kadar akıyor. Adet mi oldum kanama mı anlamadım. Adet için erken değil mi? Bilgisi olanlar yazabilir mi?