Merhabalar bikacgundur mide ağrım var kızlar boyl kramp giriyor gibi sıkıyolar sanki çok rahatsız ediyor bebegin ayaklari değiyor hissediyorum acaba bebiş baskı yapıyor ondanmi bilemiyorum doktora gitmelimiyim hareket ettikçe geçiyor gibi oluyor ama sürekli devam ediyor üşütme olabilirmi