şuan 8 haftalik gebeyim lakin 5 haftadan beri koyu kahve rengi leke geliyor doktorada gittim kirmizi olmadığı sürece sıkıntı yok dedi lakin bu kac haftaya kadar böyle devam edecek aklım çıkıyor bian kirmizi leke görsem diye tuvalete gitmek istemiyorum yaşayan varmi aranızda bu şekilde.