Zeyyno_ benim değerlerime bakmadan 12 . Hafta d vitamini 16 da dneir başlanacak dedi başka şehirdeki iki arkadaşıma da aynılarını demişler ben de geç kaldım kullanmaya hatta sağlık ocagı doktoru yogunsa sizin takip etmeniz gerekiyor diyor aklınızda olsun değerlerime falan da bakılmadı bu arada