Tatilcimcime Kızlar 6+1 deyim ve gerçekten iştahım hiç kapanmadı miğde bulantım arada olsa da öyle hiçbişey yemeyecek kadar kötü değilim. Benim gibi süreci böyle geçiren var mı? Çünkü hiç hamile gibi değilim sadece göz karartım ve arada tansiyon düşmesi oluyor
Tuba-M55 Tatilcimcime 29.jaftaya geldik mide yanmasından başka problem olmadı ilk 20 hafta hiç bişi olmadı hatta🥰 biraz fazla kilo aldım bu yüzden
emirtimr1 Tatilcimcime daha henüz zatwn çok erken bende de o hafta yoktu ⅞ gibi başladı sadece koku hassasiyetim vardı bulantım olmadı 14/15 gibi o da gitti
Esraalic Tatilcimcime 31. Haftadayım çok şükür ne midem bulandı ne başım döndü ne aşerdim mide yanması bile olmadı 🤷♀️
nazli_akdu Tatilcimcime kızıma gebeliğimde 39 hafta boyunca ne mide bulantısı ne baş dönmesi ne tiksinme ne kasık ağrısı hiçbir şey yaşamadım sadece ödem çok fazla oldu. Bulantı olmadığı gibi iştahım çok açıldı yemediğim şeyleri bile yemek istiyordum sürekli
Freefam Tatilcimcime ben 3 hamileligimde de hic kusmadim sabahlari yanmalarim oldu hep ve bazen hafif bulantilarim oldu ama biseyler yiyince gecti herkesin belirtileri farkli oluyor bu 4. Hamileligim 4 +3 teyiz bugun bunda da yine bulanti yasamayacakmisim gibi simdilik bakali ilerleyen donemlerde ne olur. Benim daha cok kasik ve bel agrilarim oluyo belirtim korkma rahat hamilelik gecirmek buyuk sans