Serra19 38 haftalık olanlar nasıl gidiyor sancı ve açılmam yok ama ağrım vardı çatı muanesi oldum enfeksiyon çok dedi
Serra19 Azra8Engin açıklık yok dedi biraz kendim kastım ama öyle acı olmadı dibine kadar baktı. Enfeksiyon var senin dedi kanama yok olmadı
Ezgianne Ben bugün çatı muayenesi oldum 38+6 kanamam falan olmadı 2 cm açıklık var dedi ama ne zaman gelir belli olmaz dedi. Derin nefes al muayene başlarken zaten 1 dk bile sürmüyor acı oluyor tabi ama nefesle onu biraz daha kontrol altına alabiliyorsun