MomyAsli_ öğretmen değilim ama 3 senedir okul öncesine gidiyorken 1 sene daha gitmesi fazla olmaz mı sizce de?
Zaten yıl ve ay olarak zorunlu grupta. Okula başlamaya uygun olmadığına dair (yanılmıyorsam gelişiminde gerilik olduğuna dair) rapor almanız gerekir. O da ilerleyen yıllarda olumsuz bi durum olarak kalabilir kayıtlarda. Her ne kadar çocukluk çağına dair bir şey olsa da mülakat vs gerektiren yerlerde saçma sapan şeylere dikkat ettikleri için sıkıntı yaşayabilir.