Semaela ilk hamileliğimde Ali beye gidiyordum çok iyi bi doktor ama mallesef klinik olduğu için hiç mantıklı gelmiyor doğuma son 1 ay kalınca hastane doğum hakkında konuşmuştuk anlaşmalı hastaneleri var ama onlar doğum için alığı ücretin daha fazlasını vermeniz gerekiyor özel doktor götürdüğünüz için son ayım olduğu için doktor araştırıp deneyimlicek zamanım da kalmamıştı şu anki gebeliğimde muayne için bille gitmedim oraya