Sedasahin5 Kızlar merhaba göğsümun ucundan sarı su yani süt geliyor doğum yakın mıdır 38 haftaligim benim gibi olupta doğum yapan var mı ??
rumeysa-1111 Sedasahin5 benim de o haftalarda hep gelmişti çok şaşırmıştım hatta bildiğin tişörtüm ıslanmıltı şuan 39 üz hala bişey yok çarşamba sezaryana gidicem
melisinmutfakblogu Sedasahin5 22 . Haftada başladı bende de hala geliyor kasılma veya sancm olunca şuan 32 haftalgz
Melliisaa Ebrar042 ya benimde bugün geldi ama sizin durup dururken mi geldi yoksa dokununca mı ben sıkmadım göğüs altımı kasıyordum ay bi baktım sıvı geldi sizin nasıl geliyo durup dururken akıyor mu öylece
Mesen 22 haftalık hamileyim bugün ilk defa sıvı geldi beyaz degildi su gibiydi korktum normal mi yani. (İlişki sırasında eşim sıkınca oldu)
35ebru Nagis2108 riskli bir durum yoksa neden korkuyorsunuz ki 😃ilişki sırasında salgılanan adrenalin ,kan dolaşımını etkileyerek bebeğe giden kanı pompaliyormus bu da gelişimine katkı sağlıyormuş ne guzel işte
Gizem9688 Nagis2108 valla ben de girmiyorum. 21 haftalik olduk ilk basta dusuk riski vardi sonrasinda da biz korktuk. Neyse ki az kaldi. Dayaniyoruz 😂😂
Nagis2108 35ebru dün formlar arasında 31 haftalık hamile birinin ilişki sonrası kanama ile acile gittiğini okudum yani her an her şey olabilir demek bu bilemeyiz o yüzden bebeği riske atmaktansa tercih etmiyoruz şuan
35ebru Sedasahin5 çok normal ,hatta sütyen takılmaca damarlar genişler süt üretimine hazırlanır, ucunu sıkmayın, bide tavsiyen zeytinyağı uçlara kullanın kurumasın yoksa bebek doğunca göğüs ucu yaraları olur tecrübe ettim
Nagis2108 Gizem9688 aynen öyle bencede riske atmaya gerek yok bebişler sağlıkla doğsun zaten eşinizde anlayışlı biriyse karşılıklı sabırla hiç bir sorun olmaz 🌸😊