Kızlar normalde erken doğum riskim vardı 27dn beri 33 haftaliken doktora gittim birşey olmadığını söyledi felan simdi 34. Haftadayım dün dişarda acayip aĝrı girdi yürümedim bugunde biraz yürüdüm gene ağri oldu sizce doğum belirtisimi
Bu arada doktrn yurumemi söyledi