Feyza17 depolanması gerek ben full kullandım👍🏻 , gebeliginizin farkına varana kadar zaten omurga dollendikten 28 gün sonra kapanıyor , bu süreçte depo folat kullanılır ve yumurtalar regl iken yavaş yavaş olgunlaşmaya başlıyor , tüp bebekte adetli iken gidip kactane yumurta oluştuğuna bakılıyor