Rana ismi nasıl sizce ? Yanına ne olabilir klasik olarak ?
[silindi] çok güzel bence tek isim olarak daha güzel 🥰
[silindi] gülce rana
[silindi] Zeynep Rana 🫠
[silindi] Rana tek başına çok güzel bişey olmuyor sanki yanina
@“Aylinomur-35” Ayşe Rana
[silindi] güzel