TubaY- Kızlar bugün tetenoz oldum ama doktorum mesaj attı adacel boğmaca aşısı vurulabilirsin diye çok geç oldu artık vurulmuştum. 28. Haftadan sonra ikinci doza vurul dedi. Vurulan varmı ? Fiyatı nedir ? Ve ikinci doz olarak vurulan oldu mu?