ylmazgknrr Eyluull evet aşırı merak ediyorum ilk doğumumu özel hastanede yaptım oradaki doktorum uzak bi hastaneye gitti diye cam sakuraya gidiyorum. Muayene hizmet vs hepsinden memnunum ama doğum konusunda bilgi almak istiyorum
Ellf00 Maryhoney siz etliye gidiyordunuz galiba neden yatış vermiyorlar ki ben bugün doktora sordum 41in başına kadar en fazla bekletiyoruz dedi sizi bence bidakş kontrolde alırlar
ylmazgknrr Echanim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah inşallah 🤲🏼 şaka bi yana kızı erkeği farketmez Allah hayırlı eli ayağı düzgün evlat nasip etsin herkese ♥️🤲🏼
Maryhoney ylmazgknrr sancım hiç yok açılma 3cm . Nişan geldi başka hicbisey yok Çarşamba 41 oluyorum son alicaz dedilersuni ile Ankara Etlik şehir hastanesi.