Selam kızlar. Cuma günü bebişime kavuşacağım inşallah. 🤗🤗 Kordon kanı saklatmak istiyorum. Süreç nasıl oluyor bilen var mı acaba? Fiyatları falan orta gelirli ailelerin ulaşabileceği miktarda mı? Yıllık aidatı gibi bir ödeme falan yapılıyor mu acaba?