Kızlar selam 30+3 üm bugün adet sancısı gibi sancım oldu sonra lavaboya gittiğimde iç çamaşırımda hafif su vardı (tuvaletim değil akıntıda değil eminim) acıkmıştım bişiler yedim sonra geçti ağrısı şuan karnım çok sert yani hastneye gitmeli miyim ilk gebeliğim yaşayan var mı vunu normal mi?