Kızlar merhaba ben daha gecen hafta öğrendim hamile olduğumu pcos var bende çok geç adet olduğum için kimyasal gebelik geçmişim de var. Size sorum şu. Beta hcg 27.64ile öğrendik bir gün sonra 55.3 bir gün sonra ise 107.0ile ilerleme kaydettik en son cuma günü. Dr iki hafta sonra gel diyor içimiz içimizi yiyor tekrar gidip kan vermeli miyim? Beni anlayan anne adaylarımızdan yardım istiyorm❤️🥹