sumerveyilmaz Merhaba,6+1 ilk muayneme gittim kese var yolk saç soru isareti dedi bakar misiniz yaşayan var mi
minnosbirkiz sumerveyilmaz kesenin içinde minik oluşum var, hiç olumsuz düşünüp kafanızı bulandırmayın, 1 haftaya içide dolar, kalp atışıda duyulur inşallah 🥰
Esim sumerveyilmaz bizde 5te keseyi görmüştük 6+3te düzensiz kalp atışı vardı doktora sorduğumda normal olduğunu cihaz iyi olmasa hiç duyulmayacağını söylemişti, 8.haftada bile oluşan olabiliyormuş içinizi ferah tutun
yalandunyaa sumerveyilmaz bende cuma günü gideceğim ozman 5.6 olcak inşallah bebek ve kesyi görürüm Sanki var gibi ya 🥰
Btlshnnn sumerveyilmaz 6+4 de gitmiştim doktorum 6+2 gözüküyor dedi kalp atışını zor duyarız iki gün önce oluşmuş çünkü dedi minicik de olsa sesi dinledik hemen doktorum kapadı kurcalamadı diyeceğim o ki bekleyin bir gün bile değişiyor fark ediyor. Bir hafta sonra gidin görürsünüz duyarsınız inşallah Allahın izniyle ben dedim hatta nasıl yani hocam yeni oluşmuş derken dedim iki gün öncesi gelsen göremezdik dinleyemezdik dedi direk
yalandunyaa Kaderimmmm16899 kontorl suresinde olduğum için doktor gel bakalım dedi 7. Hafta da yine giderim hep giderim aşırı merak ediyorum 🤭🤭🤭