Kızlar selam
18 Mart da boş gebelik sebebiyle vakumlu kürtaj oldum. Bugün 36. Günüm, ara ara kasıklarda Ağrı oluyor ancak regl olmadım hala sizler ne kadar süre sonra oldunuz? Bu arada kürtajdan 2 hafta sonra kontrole gittim doktorum tamamen temizlendiğini söylemişti. Kaç güne kadar adet olmazsam tekrar doktora gitmem gerekir?