sumerveyilmaz Merhaba bugün 6+1 ilk muayneme gittim kese gördük ama yolk sacta soru isareti dedi 10 gün sonra gel dedi bakar mısınız kese.içinde bişey var ama
Sedadvc sumerveyilmaz evet canım yolk sac plasentanın ilkel hâli. Yani bebeği besleyen şey. Yolk varsa bebek de vardır. Benim de ilk yolk göründü sonradan bebek göründü. ☺️
Ayse_seval @Sedadvc Buna da bakabilir misiniz? 5+2 de muayene oldum. Doktor birşey demedi. Boş kese olmasından korkuyorum . 2 hafta sonra gel kalp atışına bakacağız dedi
Sedadvc Ayse_seval çok net değil foto. Tam anlayamadım bunu ama stres yapmayın. Küçükken görünmüyor bebekler. Sonradan ortaya çıkıyor. ☺️