semadniz yazılan yorumların hepsi doğru. Adet sancısından bi tık daha fazla ağrı geliyor. Özellikle bel kısmına. Tam olarak doğrulamıyorsun ve sürekli yürümek istiyorsun.
Sonra kırmızı ya da pembe renkte kan geliyor. Ona nişan deniliyor. Ondan snr sancılar bi tık daha artıyor. Snr suyunuz geliyor. Ve su geldikten snr artık bebeğin gelme zamanı yaklaşıyor demektir. 😊
Ben doktoruma kan geldi peçeteye dedim gel bakalım dedi. Giyindim, valizi ve puseti aldık arabaya koyduk. yaklaşık 20 dk yoldan snr arabadan indim. 1-2 adım attım fooooşşş suyum geldi. Ben şok 🤣🤣🤣
Bi de tekrar kan gelir mi bilmiyorum ped koymuştum. Ped falan hak getire 🤣🤣🤣