Arkadaşlar 26 haftada düzenli kasilmalarla sehir hastanesine sevk edildim 9 gün yatmıştım 3 günde kasılmalar durmuştu ve gelişim geriliği var nedenlerle kotu günler geçirdim meğerse cocuk gec dollenmis 31 haftalikken rahim ağzı yumusamam oldu kan gelmişti acilmam felan yok rahim azgi kisaligimda suan 33+3 oldum 1 haftadır yogun kasilmalarim felan oluyo akşam başlıyor sabaha kadar ailemin yanında kalıyorum erken doğum riskim olduğu icin kucuk ilçe hastanesi bakmiyo uzman nobetci olmadığı için başka bi ilçeye geliyorum burda takipliyim surekli gelip serum yeyip gidiyorum 1 gün sonra yine aynı doktorumla randevum carsamba günü sorabilecegim bi ilac vb yok mu ben yoruldum artık serumda magnezyumda ise yaramiyo bide sabahlara kadar cok düzenli geliyo kasılmalar günde bazen 4 e yakın şu iciyorum ilklerde ise yariyodu hic birinden uzun vadede fayda göremiyorum anksiyetem var panik haldeyim oyle bunaldim ki bugunde serum takıldı nstye bagliyolar sonra bisey yok taburcu 1 gün geçmeden ben geri geliyorum doktorum 2 haftadır yoktu kasılmalari önlemek için neler verdiler önerisi olan varsa danışayım doktoruma kusura bakmayın uzun yazdim