sonsuzmasalim
[bilinmeyen] belirli haplar var kullanabilecegin. ebe veya hemsire degilim ama doktorunuza danisin o size hangisini kullanabilirsiniz diye söyleyecektir.
halimeaydin
[bilinmeyen] canım benimde doktor um vermişti bana kullanıyordum bişey olmaz .. hemşire f ebe değilim .istiyorsan sor doktoruna doktor 3aydan snra kendisi veriyor
Esracim
[bilinmeyen] bana doktorum cerazette isimli ilaç verdi. Kullanabilirsin dedi ama bazı yorumlarda sütun tadını değiştirdiği için bebeği emmeyenler olmuş.
2kizannesi-
[bilinmeyen] Eşin korunmuyor mu ? Bu erkeklerin korunmama sorunu ney ya 🤦🏻♀️ Benim eşim de aynı evlendiğimiz günden beri 1.5 sene oldu korunmadı üç aylık hamileyim. Diyorum çocuk doğunca nolucak mecbur koruncaksın 😅
2kizannesi-
[bilinmeyen] Valla hap kullanmama hep karşıydı kendisi bilir ya o korunucak yada ben 😂