elmaelmaelma ummanela Khgan’dan geliyor diye biliyordum ben de. Türk kaynaklarında da Kaan olarak geçtiğini duymamıştım hiç. Akademik olarak bilemiyorum tabi. Ama her iki hali de ahlastan daha iyi diye düşünüyorum.